Takuu

1. Esittely

1.1 Ymmärrämme, että saatat ajoittain kohdata ongelmia laitteesi kanssa takuun kattaman päivämäärän aikana.

1.2 Olemme luoneet tämän käytännön, jotta voit hankkia täydellisessä kunnossa olevan laitteen asianmukaisissa olosuhteissa.

1.3 Tämä käytäntö koskee kaikkia asiakkaitamme heidän maantieteellisestä sijainnistaan ​​riippumatta.

1.4 Tämä käytäntö koskee kaikkia verkkosivustomme kautta tehtyjä tilauksia.

2. Takuu ja huolto

2.1 Takuu on voimassa, kun vastaanotettu tuote ei toimi moitteettomasti tai siinä ei ole takuukortissa tai mainosviestissä mainittuja ominaisuuksia tai kun tuotteessa ilmenee vika 12 kuukauden kuluessa ostopäivästä. Myyjä sitoutuu korjaamaan virheet kohdan 5.3 mukaisesti tai korjaamaan kohdan 5.4 mukaisesti.

2.2 Myyjä käsittelee kohdan 5.4 mukaiset asiat 45 päivän kuluessa siitä päivästä, jona olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Myyjä lähettää kohdan 5.3 varaosan 7 päivän kuluessa ongelman tunnistamisesta.

2.3 Mikäli myyjä ei pysty tarjoamaan ostajalle ratkaisua 45 päivän kuluessa, myyjä vaihtaa tuotteen veloituksetta samanlaiseen, uuteen ja virheettömään tuotteeseen.

2.4 Myyjä antaa takuun kaikille tuotteille. Täyssähköautojen takuu koskee akkua, elektronisia komponentteja ja moottoreita. Runko ja kori eivät kuulu takuun piiriin. Ei myöskään osia, jotka ovat alttiina kulumiselle (kuten renkaat, valot jne.). Takuuta ei oteta huomioon, kun on kyse laitteen mekaanisista vaurioista tai laitteen mekaanisista vaurioista aiheutuneista vaurioista. Käyttö-, säilytys- ja huolto-ohjeiden laiminlyönti voi johtaa takuun raukeamiseen.

2.5 Takuu ei sulje pois kuluttajan oikeuksia, jotka johtuvat myyjän vastuusta tuotteen virheistä.

3. Takuulausunto

3.1 Myyjä vakuuttaa:

a) tuote toimii moitteettomasti 12 kuukauden takuuaikana, kun sitä käytetään sen tarkoituksen ja käyttöohjeiden mukaisesti,

(b) että myyjä huolehtii pyynnöstäsi takuuaikana ja hyväksytyn takuupyynnön puitteissa tuotteen vikojen ja puutteiden korjaamisesta omalla kustannuksellaan.

c) myyjällä ei ole pätevyyttä tehdä teknistä arviointia mahdollisista vioista eikä hän siten voi päättää tuotteen vaihtamisesta ilman maahantuojan teknisen palvelun lausuntoa.

(d) takaa laadun tai virheettömän toiminnan takuuaikana, joka alkaa, kun tavara on toimitettu kuluttajalle.

3.2 Takuuehdot ovat:

(a) Takuupyyntöä tehdessäsi sinun on toimitettava tilausnumero, varmennettu takuukortti, alkuperäinen ostolasku (tai kopio molemmista);
– että tuotetta ei ole peukaloinut henkilö, jolla ei ollut siihen valtuuksia;
– että ostaja (käyttäjä) on käsitellyt ja käyttänyt laitetta oheisten ohjeiden mukaisesti:

(b) ostajan on ilmoitettava laitteen näkyvistä vioista 8 päivän kuluessa ostosta;

(c) takuuaikana vain Engwen teknikot ovat valtuutettu huoltokeskus kohdan 5.4 mukaisissa asioissa;
– takuutarrat ja sinetit eivät ole vaurioituneet tai poistettu;
– Akku ladataan ja puretaan vähintään 30 päivän välein.

(d) takuuaikana mikä tahansa palvelukeskus tai käyttäjä on valtuutettu ylläpitämään helppoja ongelmia kohdan 5.3 mukaisesti;

e) syytetty asia 12 kuukauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta,

4. Takuu ei koske:

4.1 Takuuhuolto ei koske osia, jotka ovat alttiina kulumiselle ja ulkoisille vaikutuksille (putket, kotelo, renkaat, laakerit...).

4.2 Takuuta ei myöskään oteta huomioon laitteen virheellisen säädön ja käsittelyn, mekaanisten vikojen, tuotteen epäammattimaisesta, huolimattomasta käsittelystä johtuvista vioista, laitteeseen tehdyistä luvattomista toimenpiteistä, jos vika on aiheutunut sopimattoman laitteen käytöstä. kulutusosia, jos laitteen osiin on asennettu ei-alkuperäisiä osia liiallisesta sähköjännitteestä, ylivoimaisesta esteestä, salamaniskusta, akun tyhjentymisestä, tuotteiden tai niiden osien virheellisestä puhdistuksesta ja nesteen pääsystä laitteeseen johtuen.

4.3 Ennen kuin laite luovutetaan huoltoon, se on puhdistettava kaikista epäpuhtauksista.
Epäasianmukaisessa käytössä, voimankäytössä tai toimenpiteissä, joita ei ole tehnyt valtuutettu huolto, takuu ei ole voimassa. Tämä takuu ei rajoita laillisia oikeuksiasi.

4.4 Tuote on tarkoitettu yksinomaan henkilökohtaiseen käyttöön, ei kaupallisiin tarkoituksiin.

5. Takuuprosessi:

5.1 Jotta voit hyödyntää tämän käytännön mukaisia ​​oikeuksiasi, sinun on otettava meihin yhteyttä saadaksesi palautusvaltuutusnumero ja liitettävä sitten tuotteeseen saatelappu, jossa tämä numero mainitaan. Täytä tämä asiakirja, allekirjoita se ja lähetä se meille Yhteydenottolomake tai sähköpostitse.
- Lataa (.pdf) takuuvaatimuslomake

5.2 täytä takuuhakemuslomakkeeseen seuraavat tiedot: ostopäivä, tilausnumero, tuotteen malli, virheen yksityiskohtainen kuvaus, nimi, sukunimi, osoite ja puhelinnumero tai täytä lomake kokonaisuudessaan .

5.3 laitteen luonteesta ja verkko-ostoksista johtuen helpot korjaukset, joiden arvioitu kesto on 10 – 30 minuuttia, ratkaistaan ​​lähettämällä ostajan osoitteeseen ilmainen varaosa video-ohjeineen ongelmia aiheuttavan osan vaihtoon . Lisäksi ostajalle palautetaan 30,00 euroa. Tällaiset korjaukset sisältävät, mutta eivät rajoitu niihin;

(a) etu-LED-valon, takavalon, polkimien, jarruvipujen, etu- ja takalokasuojan, jalustan, lokasuojan pidikkeiden, akkutelineen, kammen,

b) vaihteenvaihtajan, jarrutustehon, ohjaustangon, nopeusrajoituksen/näyttöyksikön/ODO:n säätö,

(c) näyttöyksikön, näytönohjaimen, ohjainyksikön, kaasun, akun liittimen, etu-/keski-/taka-akselin, etuhaarukan vaihto

5.4 kaikki viat, joita kohta 5.3 ei kata ja joita pidetään vaikeasti korjattavina ongelmina, korjataan yksinomaan engwe.net. Noutamalla pyörän ostajan osoitteeseen, korjaamalla sen Engwen huoltoliikkeessä ja lähettämällä sen moitteettomassa kunnossa takaisin ostajalle, veloituksetta. Tällaiset korjaukset sisältävät, mutta eivät rajoitu niihin;

a) akun piirilevyn, akun latausportin, tehonsyötön, takamoottorin navan vaihtaminen sisäelementeillä,

b) vapaakäyntikasettien, pedelec-anturien vaihtaminen,

5.5 myyjä yhteisymmärryksessä ostajan kanssa järjestää tuotteen noudon ostajan osoitteeseen kohdan 5.4 mukaisesti. Ostaja on velvollinen pakkaamaan tavarat huolellisesti kohdan 6 mukaisesti ja valmistelemaan ne noutoa varten. Noudon hoitaa sovittu kuriiripalvelu.

5.6 myyjä tai valtuutettu huoltoteknikko tutkii tuotteen ja päättää, onko kyseessä takuun mukainen korjaus vai muu korjaus

5.7 ilmoittaa tästä asiakkaalle hyvissä ajoin

6. Ohjeet paketin oikeaan toimittamiseen

6.1 Laite on pakattava hyvin ja turvallisesti, jotta se ei vaurioidu kuljetuksen aikana. Pakkaa se alkuperäiseen pakkaukseen tai muuhun sopivaan ja iskunkestävään pakkaukseen. Kuriiripalvelu ei tiedä paketin sisältöä, joten joskus pakettia käsitellään karkeasti. Tuotteen vahingoittumisen välttämiseksi on pakkauksen sisällä oleva laite suojattava pehmeällä kalvolla, jotta se ei vaurioidu putoamisen tai kovan käsittelyn yhteydessä. Sisällön tulee olla pahvilaatikossa, jossa lähetyksen sisältö tulee erottaa hunajakennopahvin, aaltopahvin tai kuplillisen polyvinyylin väliin ja laatikon sisältö tulee täyttää. Pakkaus on pakattava ja suojattava niin paljon, että sisältö kestää putoamisen hihnalta, mikä tarkoittaa putoamista 1 metrin korkeudelta.

6.2 Myyjä ei ota vastuuta vahingoista, jotka ovat sattuneet laitteen kuljetuksen aikana ja joiden katsotaan tapahtuneen ennen laitteen huoltoon lähettämistä.

6.3 Suosittelemme, että otat kuvan pakkauksesta ennen paketin lähettämistä. Pakkauksen lähettäjä vastaa virheellisestä pakkauksesta tai pakkauksen sisällä olevan laitteen riittämättömästä suojauksesta aiheutuneista vahingoista.

6.4 Sovi tuotteen tarkka noutopäivä palvelun kanssa. Takuuajan ja hyväksytyn takuun sisällä olevan laitteen postikulut maksaa Engwe.net.

6.5 Takuun ulkopuolisten korjausten tai hyväksymättömän takuun postituskulut laskutetaan asiakkaalta. Mikäli laite ei ole enää takuun alainen, veloitetaan laitteen tarkastusmaksu 35,00 € ja postikulut molempiin suuntiin, alkuperäisen toimituskulun verran.

virhe:
ENGWE Verkkokauppa | Osta EP2 Pro ja 750 W Engine Pro
Logo
Vertaa kohteita
  • Kaikki yhteensä (0)
Verrata
0
 
2024-12-11

Tilauksen peruutus

Vältä tarpeettomia peruutuksia

Tutustu Ohjekeskus tai ota meihin yhteyttä suoraan saadaksesi nopeita ratkaisuja ennen peruuttamista. Voimme usein ratkaista ongelmia ja auttaa sinua välttämään peruutuskulut.

Aloita tilauksen peruutusprosessi

Nelinumeroinen määrä. Ei kirjaimia tai symboleja.

Hyväksymme vain nelinumeroisen tilausnumeron (esim. "6001"). Muut muodot eivät ole meiltä - Lue lisää.

Ostoskärry