30 päivän palautus- ja hyvityskäytäntö

1. Esittely

1.1 Ymmärrämme, että saatat haluta ajoittain palauttaa tuotteen meille.

1.2 Olemme luoneet tämän käytännön, jotta voit palauttaa tuotteita meille sopivissa olosuhteissa.

1.3 Tämä käytäntö koskee kaikkia asiakkaitamme heidän maantieteellisestä sijainnistaan ​​riippumatta.

1.4 Tämä käytäntö koskee kaikkia verkkosivustomme kautta tehtyjä tilauksia.

1.5 Tämä asiakirja ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiin, joita sinulla saattaa olla kuluttajana (kuten vuoden 2013 kuluttajasopimuksia (tiedot, peruutus ja lisämaksut) tai Consumer Rights Act 2015 -lain mukaiset oikeudet).

2. Palautukset

2.1 Jos sinulla ei ole muuta laillista oikeutta palauttaa tuotetta ja saada hyvitystä tai vaihtoa, sinulla on kuitenkin oikeus palauttaa tuote meille ja saada hyvitys tämän käytännön mukaisesti, jos:

(a) saamme palautetun tuotteen 30 päivän kuluessa tuotteen lähettämisestä sinulle. Palautus- ja palautuskäytäntömme on voimassa 30 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 30 päivää, emme voi tarjota sinulle hyvitystä tai vaihtoa. Palautusaikaa voidaan pidentää joissain olosuhteissa, kuten syrjäisissä maissa;

(b) Palautettu tuote on käyttämätön, testaamaton alkuperäisessä avaamattomassa tai vahingoittumattomassa pakkauksessaan (sinetöity tai kutistekalvo ehjänä), mahdolliset etiketit vielä kiinni ja muuten sellaisessa kunnossa, että voimme myydä tuotteen uutena. Jotta voit saada palautuksen, sinun on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin olet saanut sen.

(c) noudatat tässä menettelyssä tuotteen palauttamista koskevia menettelyjä; ja

(d) mikään tässä käytännössä mainituista poikkeuksista ei päde.

3. Palautusmenettely

3.1 Jotta voit hyödyntää tämän käytännön mukaisia ​​oikeuksiasi, sinun on otettava meihin yhteyttä saadaksesi palautusvaltuutusnumero ja liitettävä sitten tuotteeseen saatelappu, jossa tämä numero mainitaan. Täytä tämä asiakirja, allekirjoita se ja lähetä se meille Yhteydenottolomake tai sähköpostitse.
- Lataa (.pdf) 30 päivän rahat takaisin -takuulomake

3.2   Palautuskäytäntömme mukaisesti annamme sinulle palautuspaikan tuotteen palautusta varten. Ilmoitamme sinulle, minne sinun tulee viedä täysin pakattu tuote. Yleensä tämä sijainti on osoitettasi lähin DPD:n tai DHL:n toimipiste.

3.3 Olet vastuussa omista toimituskuluistasi tuotteen palauttamisesta. Toimituskuluja ei palauteta, ja ne vaihtelevat 60 eurosta 200 euroon maantieteellisestä sijainnistasi riippuen. Jos saat hyvityksen, toimituskulut vähennetään palautuksesta.

4. Hyvitykset

4.1 Hyvitämme sinulle hinnan, jonka olet maksanut meille tämän käytännön mukaisesti asianmukaisesti palauttamastasi tuotteesta. Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos sinut hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiasi tai alkuperäistä maksutapaasi lisätään automaattisesti 30 päivän kuluessa.

4.2 Emme palauta sinulle palautettuun tuotteeseen liittyviä alkuperäisiä toimituskuluja.

4.3 Emme palauta sinulle tuotteen palauttamisesta meille aiheutuneita kuluja.

4.4 Palautamme yleensä kaikki sinulta saamasi rahat samalla menetelmällä, jota käytit ostoksesi maksamiseen.

4.5 Käsittelemme sinulle kuuluvan hyvityksen mahdollisimman pian ja joka tapauksessa 30 päivän kuluessa siitä päivästä, jona olemme vastaanottaneet palautetun tuotteesi.

5. Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset

5.1 Jos olemme hyväksyneet palautuksesi hyvitetyllä tavalla, etkä ole saanut sitä 30 päivän kuluessa, älä avaa maksukiistaa, koska tämä voi aiheuttaa lisäviivästyksiä. Noudata sen sijaan seuraavia ohjeita:

(a) Tarkista ensin pankkitilisi tai Paypal-tilisi uudelleen.;

(b) ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti postitettu,

(c) Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään.

(d) Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä.

6. Virheelliset palautukset

6.1 Jos palautat tuotteen tämän käytännön vastaisesti eikä sinulla ole mitään muuta laillista oikeutta hyvitykseen tai vaihtoon kyseisestä tuotteesta:

(a) emme palauta ostohintaa tai vaihda tuotetta;

(b) voimme säilyttää palautetun tuotteen, kunnes maksat meille lisäsumman, jonka voimme veloittaa palautetun tuotteen uudelleentoimituksesta; ja

(c) jos emme saa maksua tällaisesta lisäsummasta 14 päivän kuluessa maksupyynnön lähettämisestä, voimme tuhota tai muuten hävittää palautetun tuotteen oman harkintamme mukaan ilman mitään vastuuta sinua kohtaan.

7. Tietomme

7.1   
Gtwo Group Limited
RM 7B One Capital Place 18
Luard Road Wanchai HK
Hongkong 999077

7.3 Voit ottaa meihin yhteyttä:

a) postitse edellä mainittuun postiosoitteeseen;

(b) käyttämällä meidän nettisivujen yhteydenottolomake; tai

(c) sähköpostitse käyttämällä verkkosivustollamme julkaistua sähköpostiosoitetta.

virhe:
ENGWE Verkkokauppa | Osta EP2 Pro ja 750 W Engine Pro
Logo
Vertaa kohteita
  • Kaikki yhteensä (0)
Verrata
2
 
2024-12-11

Tilauksen peruutus

Vältä tarpeettomia peruutuksia

Tutustu Ohjekeskus tai ota meihin yhteyttä suoraan saadaksesi nopeita ratkaisuja ennen peruuttamista. Voimme usein ratkaista ongelmia ja auttaa sinua välttämään peruutuskulut.

Aloita tilauksen peruutusprosessi

Nelinumeroinen määrä. Ei kirjaimia tai symboleja.

Hyväksymme vain nelinumeroisen tilausnumeron (esim. "6001"). Muut muodot eivät ole meiltä - Lue lisää.

Ostoskärry