Tilauksen peruutus; Palautus- ja hyvityskäytäntö
Voimaantulopäivä: 26
Kiitos, että teet ostoksia kanssamme. Olemme sitoutuneet olemaan tyytyväisiä. Tutustu huolellisesti tilauksen peruutus-, palautus- ja hyvityskäytäntöömme ymmärtääksesi oikeutesi ja velvollisuutesi. Linkki peruutusprosessin aloittamiseen on tämän käytännön lopussa.
1. Tilauksen peruutusvaihtoehdot
A. Peruutus ennen toimitusta
Jos peruutat tilauksesi ennen kuin se on lähetetty, sinulla on oikeus saada täysi hyvitys ostohinnasta.
B. Peruutus lähetyksen tai toimituksesta kieltäytymisen jälkeen
Jos tilauksesi on jo lähetetty, kun ilmoitit meille peruutusyrityksestä, tai jos kieltäydyt toimituksesta, hyvityksestäsi vähennetään 180 € toimitusmaksu, joka kattaa toimituskulut.
C. Mielenmuutoksen palautus (30 päivän sisällä, "kuten uutena")
Jos haluat palauttaa tuotteen mielenmuutoksen vuoksi, voit tehdä sen 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla "kuin uusi" (avaamaton ja käyttämätön). Hyvitystäsi vähennetään 180 € toimituskuluja toimituskulujen kattamiseksi
D. Käytetty tai ei-alkuperäinen pakkaus (30 päivän sisällä)
Mikäli tuotetta on käytetty tai se ei ole alkuperäisessä pakkauksessaan, otamme edelleen vastaan palautukset 30 päivän sisällä ostopäivästä. Hyvitystäsi vähennetään 180 € toimituskuluja toimituskulujen kattamiseksi. Hyvitystäsi vähennetään 20–30 %:n lisäkäyttömaksu kunnostukseen liittyvien kulujen kattamiseksi.
Ostaja on vastuussa asianmukaisesta pakkauksesta tai mahdollisista vaurioista palautuksen aikana.
E. Ei palautuksia 30 päivän jälkeen
Emme hyväksy palautuksia tai hyvityksiä 30 päivän kuluttua ostopäivästä.
F. Vaurioitunut esine saapuessaan
- Pieni vaurio: Jos vaurio on vähäinen eikä vaikuta tuotteen toimintaan, hyvitämme sinulle osittaisen hyvityksen.
- Helppo korjata: Jos vaurio voidaan korjata helposti, lähetämme varaosat ohjeineen ja hyvitämme osan vaivasta.
- Suuri vahinko: Jos tuote ei toimi suunnitellulla tavalla, vaihdamme sen viimeisenä keinona korkeiden toimituskulujen vuoksi. Mietitään ensin muita ratkaisuja.
2. Hyvityksen käsittelyaikajana
Palautukset käsitellään 14 päivän kuluessa palautetun tuotteen vastaanottamisesta. Jos lisätarkastusta tarvitaan, prosessi voi kestää jopa 40 päivää. Pidämme sinut ajan tasalla koko prosessin ajan.
3. Tarpeettomien peruutusten estäminen
Ennen kuin peruutat tilauksesi, kehotamme sinua tarkistamaan meidän Ohjekeskus mahdollisia nopeita ratkaisuja varten. Jos harkitset peruuttamista ongelman vuoksi, ota meihin yhteyttä suoraan. Voimme ehkä ratkaista ongelman, jolloin voit säilyttää tilauksesi ja välttää peruutuskulut.
4. Tilauksen vahvistus
Voimme käsitellä vain suoraan jakelijamme verkkosivuilla tehtyjen tilausten peruutuksia (merkitty nelinumeroinen tilausnumero). Jos ostoksesi on tehty kolmannen osapuolen myyjän (kuten kauppapaikan tai toisen verkkosivuston) kautta, ota yhteyttä suoraan myyjään. Paras käytäntö on vastata tilausvahvistussähköpostiisi.
5. Peruutus- tai palautusprosessin aloittaminen
Aloita varmistamalla, että sinulla on seuraavat asiat:
- Tilausnumero
- Sähköpostiosoite
- (Valinnainen) kuvakaappaus tilausvahvistuksestasi tai laskustasi
Aloita prosessi noudattamalla näitä ohjeita:
KLIKKAA TÄSTÄ aloittaaksesi peruutuspyyntöprosessin
Tärkeä huomautus:
Tätä käytäntöä voidaan päivittää ajoittain. Tarkista se säännöllisesti mahdollisten muutosten varalta.
Suorittamalla ostoksesi sitoudut noudattamaan tätä palautus- ja hyvityskäytäntöä.