ENGWE® Euroopan unionin valtuutettu jakelija. Engwe Kauppa toivottaa sinut tervetulleeksi. ♡

Engwe Engine Pro Testaa ja arvioi

Täydellinen off-road-testaus yksityiskohtaisella katsauksella

Kokoontaittuvia sähköpyöriä on kaikenmuotoisia ja -kokoisia, pienistä työmatkakäyttöön tarkoitetuista koneista, jotka on suunniteltu viimeiseen mailiin, suorituskykyisiin rasvarenkaisiin sähköpyöriin. Tässä artikkelissa on yksi jälkimmäisistä - tässä Engwe Engine Pro 750w arvostelu, tarkastelen yksityiskohtaisesti eritelmiä ja annan sinulle täydellisen koeajoraportin.

Engwe Engine Pro Ensivaikutelma

Ennen kuin sain tämän sähköpyörän, tunsin sen Engwe merkki – Heidän rasvarenkaiden taittuvat sähköpyörät ovat suosittuja ja niillä on hyvä seuraaja monissa Euroopan maissa. Alun perin odotin saavani lähtötason mallin, joten olin iloisesti yllättynyt, kun avasin laatikon löytääkseni "luokan huippumallin". Engine Pro 750W huipputeholla 1000W.

☑️ Pakkaus ja toimitus: Pyörä lähetettiin paikallisesti ja sain sen Engwe Engine Pro 4 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Pyörä oli erittäin hyvin pakattu (katso kuvat) ja toimitus tapahtui UPS:n seurantatoimituksen kautta.

☑️ Paketin paino: On huomioitava, että laatikko on erittäin painava yhdelle henkilölle yksin nostettavaksi – suosittelen kahta henkilöä siirtämään laatikkoa, koska se painaa lähes 35 kg.

☑️ Assembly: Mukana on jonkin verran kokoonpanotyötä. Onneksi, Engwe mukana kaikki tarvittavat työkalut ja hyvin kirjoitettu käyttöopas. Etupyörä on asennettava. Lisäksi ohjauspylväs, polkimet, etulokasuoja ja satulatolppa/satula. Jos et halua koota pyörää itse, suosittelen paikallisen pyörämekaanikon etsimistä.

☑️ Akun lataaminen: On suositeltavaa ladata akku täyteen ennen käyttöä – tämä kestää 3-4 tuntia. Laturissa on EU-pistoke, mutta mukana tuli UK-pistokesovitin.

☑️ Yleiskunto: En löytänyt maalipinnasta mitään jälkiä tai naarmuja ja pyörä oli erittäin hyvin suojattu laatikon sisällä.

Engine Pro Avainominaisuudet

Yksi asia, joka tekee minuun vaikutuksen tässä sähköpyörässä, on tekniset tiedot. The Engwe Engine Pro Siinä on täysjousitus, hydrauliset levyjarrut ja erittäin älykäs täysvärinen näyttö, jossa on runsaasti toimintoja ja mukauttamista. Lisäksi lisäbonuksena on moottorin regeneroiva ominaisuus. Alle 1500 euron sähköpyörässä on paljon teknisiä ominaisuuksia.

☑️ Moottori: - Engwe käyttää 750w 48v vaihdettua takanapamoottoria, joka on integroitu kuusipuolaiseen mag-pyörään. Suurin nimellisteho on 750 wattia, mutta huipputeho on 1000 wattia tuoreesta akusta. Ohjain pystyy käsittelemään enintään 18 ampeeria, mikä antaisi maksimitehoksi 979 wattia (kun akku on ladattu täyteen).

☑️ regeneratiivisen engine jarrutus: Tämä laittaa pienen määrän energiaa takaisin akkuun, kun pyörä rullaa – olen testannut tämän, katso tarkempi arvio alta.

☑️ Akku: Tässä uusimmassa versiossa on 48v 16Ah akku (768Wh), joka on kelvollinen kapasiteetti pyörään tähän hintaan. En ole vielä testannut koko kantamaa, mutta noin 6 mailin (9 km) ajon jälkeen 17 % akusta oli tyhjentynyt (käytin testiin paljon täyden tehon tilaa).

☑️ Näyttö: Täysvärinen näyttö on täynnä ominaisuuksia ja toimintoja, mikä saa monet kalliimmat sähköpyöränäytöt häpeään. Voit esimerkiksi muokata yksittäisiä tukitasoja ja ottaa käyttöön ominaisuuksia, kuten Regen engine jarrutus. Voit myös tarkastella reaaliaikaista tehoa ja akun jännitettä.

☑️ Kaukosäätimen näppäimistö: Viiden painikkeen näppäimistö on erittäin siisti ja sijaitsee vasemman kädensijan vieressä (peukalokaasun vieressä).

☑️ Kaksoisjousitus: Edessä on lihavan näköisiä jousitushaarukoita, jotka näyttävät melko tukevilta, ja takaiskunvaimennin. Vaikka istuisin pyörän selässä (painon 102 kg), takajousitus toimii erittäin hyvin, eikä se mennyt pohjaan. Etuhaarukoissa on lukitustoiminto ja esijännityksen säätö.

☑️ Hydrauliset levyjarrut: Logan-jarrut eivät ole minulle tuttu merkki. Mutta ne toimivat erittäin hyvin, enkä voi moittia heidän suorituskykyään tähän mennessä. Laittaisin ne samalle tasolle kuin Shimano MT200.

☑️ Shimano Altus 8-vaihteinen vaihteisto: 8-nopeuksinen liipaisinvaihteisto yhdistettynä Shimano Altus -takavaihtajaan mahdollistaa erittäin tarkan ja terävän vaihtamisen heti laatikosta. Mitään säätöä ei tarvinnut, vaikka tämä voi vaihdella pyörästä toiseen.

☑️ Tavarateline: Mukana on erittäin kestävä tavarateline ja sinne mahtuu koirankuljetusvaunu tai jopa lastenistuin. Vaihtoehtoisesti voit sijoittaa suuren korin kauppamatkoille.

- Engwe Engine Pro 750w on täynnä ominaisuuksia, joita ei yleensä löydy tämän hintaisesta sähköpyörästä. Hydrauliset levyjarrut ja 8-vaihteinen vaihteisto on hyvä nähdä. Jousitus toimii hyvin ja pyörän yleinen tuntuma on tukeva. Suuri tavarateline laajentaa monipuolisuutta, joten sitä voidaan käyttää suurten tavaroiden kuljettamiseen (kuten ostoksille) erityisesti yhdessä valtavien tavaroiden kanssa. Engwe takakantolaukku.

Ensimmäinen koeajo – Ensivaikutelma

Minulle on lähetetty Engwe Engine Pro pitääkseni, joten aion ajaa lisää maileja tulevina viikkoina. Tämä perustuu ensimmäiseen noin 6 mailin koeajooni.

☑️ Mukavuus ja mitoitus: - Engwe on iso pyörä, mutta se on suunniteltu eripituisille ratsastajille. Olen 6'1" (185 cm) ja ohjaustangon korkeus ja satula säädettynä löysin Engine Pro olla todella mukava. Geeli-satula tarjoaa tukea ratsastajille, joilla on leveämpi istuinluu. Tyttäreni, joka on 5'8" (176 cm), piti sitä myös mukavana - kuvittelisin, että kuka tahansa paljon lyhyempi kuin 5'4" saattaa kamppailla, koska ulottuvuus on melko pitkä ja ohjaustangon korkeus on edelleen melko korkea, jopa täysin laskettuna.

☑️ Suorituskyky (pedaaliavustus): - Engwe käyttää perinteistä poljinnopeusanturia (mittaa poljinnopeuden) ja toimii erittäin sujuvasti. Se ei nykiminen päälle ja pois – teho tulee riittävän vahvasti ensimmäiseen ponnistukseen ja kasvaa sitten asteittain. Täysi tehotilassa teho vain kasvaa, kunnes poljinnopeus ei pysy noin 22 mph:ssa. Voit jatkaa haamupolkimista ja moottori jatkaa käyntiä noin 28 km/h asti (tasaisella).

☑️ Suorituskyky (vain kaasu): Vasemman kädensijan viereen asennettu peukalokaasu on erittäin hyödyllinen liikuntarajoitteisille ratsastajille. Sitä voidaan käyttää yhdessä poljinavustimen kanssa tai yksinään. Tasaisella (täydellä teholla) nopeus vei minut mukavasti 28 mph:iin ja lievässä laskussa nousi 32 mph:iin. Pienissä rinteissä nopeus putosi merkittävästi ja jyrkissä rinteissä piti polkea, jotta pyörä pysyi liikkeellä.

☑️ Moottorin melu: Toisin kuin a suorakäyttöinen moottori (jotka ovat käytännössä äänettömät) tämä moottori käyttää a planeettavaihteisto tehokkuuden parantamiseksi. Tämä tekee siitä melko meluisaa täydellä teholla ja moottorista kuuluu kuuluvaa vinkumista. Tämä on aivan normaalia tämän tyyppisille moottoreille.

☑️ Vuorikiipeily: Kokeilin kyllä Engwe parilla erittäin lyhyellä ja jyrkällä mäellä (20 % maksimikaltevuus) ja täydessä tehotilassa minun tarvitsi vain lisätä maltillista poljinvoimaa jatkaakseni - ehdottomasti useimpien ajajien mukavuusalueella. Kuten edellä todettiin, sinun täytyy polkea rinteissä, jos käytät kaasua (tämä saattaa olla vähemmän ongelma kevyelle ajajalle).

☑️ käsittely: Rasvarenkaiset sähköpyörät eivät aina ole paras valinta asfaltilla ajamiseen – renkaiden suurempi vierintävastus ja leveys voivat saada ne tuntumaan hieman hitailta. The Engwe Engine Pro ei tuntunut tältä osin pahalta, mutta renkaiden vaikutuksen ajettavuuteen saattoi tuntea tiukoissa, hitaissa käännöksissä. Suuremmilla nopeuksilla tämä ei ollut niin havaittavissa.

☑️ jarrutus: Logan-hydrauliset jarrut tekivät minuun vaikutuksen – en saanut jarrujen haalistumista jyrkissä laskuissa, ja ne toimivat hyvin hyvällä puremalla ja modulaatiolla. Palot näyttävät tavallisilta Shimanon hydraulisilta jarrupaloilta.

☑️ jousitus: Etujousituksen kierrejousijousitushaarukka lukituksella ja esijännityksen säädöllä. Nämä haarukat näyttävät "voimakkaammalta" kuin jotkut samanhintaisista sähköpyöristä löytyvät haarukat. Yhdessä isojen renkaiden kanssa ne tekivät hienoa työtä tasoittaakseen koeajoon käytettyä epätasaista tietä. Olin yhtä vaikuttunut takajousituksesta – matkaa on 100 mm, ja raskaasta painostani huolimatta se toimi todella hyvin eikä laskenut pohjaan koeajon aikana. Lisäksi se lisäsi mukavuutta antaen pyörälle melkein "taikamaton" ajon.

☑️ taitto: Taitettava Engwe on helppoa ja kun siihen pääsee käsiksi, se vie alle pari minuuttia – paino voi kuitenkin tehdä siitä aluksi hieman hankalaa, ja suosittelen kahta henkilöä nostamaan sen auton tai pakettiauton takaosaan.

 

Ensimmäisten ajovaikutelmieni perusteella Engwe Engine Pro 750w on hauska ajaa! Se on erittäin mukava ja tuntuu mukavalta ja vakaalta tiellä. Suuren volyymin renkaat yhdistettynä kaksoisjousitukseen saavat sinut tuntemaan kuin leijuisit ilmassa!

 

Suorituskyky on erittäin vahva 750 watin moottorin ansiosta, ja kaikki jyrkimpiä mäkiä lukuun ottamatta ovat lähes vaivattomia, ja kuljettajan panosta tarvitaan vain vähän. Avustuksen konfigurointi on myös suuri bonustekijä (lisätietoja alla). Kaasu on hienoa ajajille, joilla on vaikeuksia alkukäynnistyksen kanssa terveysongelmien vuoksi, ja se on hienoa, jos haluat vain tauon polkemisesta.

Kuinka regeneratiivinen järjestelmä toimii?

Minulla on ollut mahdollisuus testata regeneratiivista järjestelmää nähdäkseni, toimiiko se todella. Alla olen kertonut yksityiskohtaisesti, kuinka (ja jos) se toimii ja kuinka se aktivoidaan.

☑️ Ensinnäkin sinun on oltava Eco-tilassa. Sitten se näyttää toimivan vain aputasolla 1 tai 0. Tiedät sen toimivan, kun virtapalkki (näytössä) muuttuu vihreäksi. Kun rullaat alas mäkeä (tai poljet ilman apua), vihreä palkki pitenee, kun enemmän virtaa palaa akkuun.

☑️ Saadaksesi maksimaalisen regeneraation, sinun on rullattava nopeudella 20 mph. Moottori on muutettu tehokkaasti suureksi dynamoksi ja voit tuntea vetovoiman ajaessasi alas jyrkkää mäkeä. Itse asiassa kokeilin tätä useissa jyrkissä laskuissa ja pyörä ei rantautunut yli 21 mph, ja tuntuu, että jarrut ovat hieman päällä.

☑️ Jos lasku on riittävän pitkä, akun prosenttiosuuden pitäisi nousta – noin puolen mailin laskeutumisen jälkeen akku laski 54 %:sta 71 %:iin. Mutta heti kun ratsastin toiselle mäelle, akun varaus oli taas 54 %.

 

 

On Engwe Engine Pro laillista?

Tässä asiat ovat hankalia. Isossa-Britanniassa ja EU:ssa nykyinen sähköpyörälaki ilmoittaa 250 watin jatkuvan tehon (suurempi 500 watin huipputeho on hyväksyttävä) maksimiavustetulla nopeudella 15.5 mph (25 km/h) ja kaasua, jota ei voida käyttää noin 6 km/h:ssa.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että lakia on tarkistettava, jotta useampia ihmisiä voitaisiin rohkaista käyttämään sähköpyöriä, mutta sähköpyörät, kuten Engwe hämärtää sähköpyörän ja mopon välisiä rajoja, koska niitä voidaan käyttää molempina. The Engwe Engine Pro voidaan helposti rajoittaa haluttaessa tai siellä on Engwe Engine X joka on tieoikeudellinen versio.

Shimano Gears

🏆 Voittaja: ENGINE PRO

Johtopäätös – Onko Engwe Engine Pro paras valinta?

Engwe Engine Pro 750w (huippu 1000W) on paljon sähköpyörää rahalle. Se tuntuu karulta ja näyttää olevan hyvin koottu. On vain yksi negatiivinen asia - se on melko raskas. Sen paino on 32 kg, mikä joillekin ihmisille on liian raskasta noustakseen portaissa tai jopa mennäkseen auton takaosaan.

Takanapamoottorin suorituskyky on vahva ja tasainen. En ole vielä testannut koko akun toimintasädettä, mutta anekdoottisten raporttien mukaan reaalimaailman kantama on noin 40 mailia (64 km) sekaavusteella. Saatavilla on eko-, normaali- ja sporttila – sekä valittavana jopa 9 aputasoa (5 valmiina). Ja sinulla on mahdollisuus hienosäätää avustustasoja ja käynnistää regeneratiivinen järjestelmä. Mukana on myös automaattinen valotoiminto, joka sytyttää valot heti kun pimenee.

Olen vaikuttunut siitä, kuinka paljon voit mukauttaa näytön avulla – voit todella mukauttaa tämän pyörän yksilöllisiin tarpeisiisi. Kaiken kaikkiaan voin lämpimästi suositella Engwe Engine Pro 750 W – jos kaipaat monipuolista ja kestävää taitettavaa sähköpyörää, jossa on paljon tehoa, mukavuutta ja monia teknisiä ominaisuuksia, hintaa on vaikea lyödä. 

Uusimmat käyttäjien arvostelut

Tarkista, mitä muut käyttäjät ajattelevat

  1. ENGWE ENGINE PRO - 1.479

    Arvosteltu Maaliskuussa 6, 2024 by PayHelp

    Bonjour Limbourg,

    Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous offrons le meilleur support après-vente. Veuillez contacter notre équipe à tuki@engwe. Net ja autamme mielellämme.

    terveisin,
    mikrofoni

  2. ENGWE ENGINE PRO - 1.479

    5
    Arvosteltu Maaliskuussa 5, 2024 by Limburg Hugo

    Minulla on yksi Engine Pro, j'en suis très content, mais comme je fais le chabert avec de manière permanente, le vélo souffre énormément. J'ai déjà fait appel au service technology, j'ai rapidement reçu les pèces qu'il me fallait pour entretenir et réparer mon vélo.
    Par contre je recherche un nouvel ax de pédalier pour mon vélo et là, j'ai difficile à me faire comprendre du service après vente chinois. Je pense que j'ai une bille de roulement qui est cassée, et aimerai changer cet ax qui n'est plus au top de sa forme.

    + PROS: Solide malgré qu'il soit taipuisa. De très bons freins et une batterie suffisante pour faire des promenades de 60-75 km en mode detente ja 45-60 km en mode chabert off-road.
    - HAITTOJA: Il est lourd et ne rentre pas dans le coffre de toute les voitures.
  3. ENGWE ENGINE PRO - 1.479

    Arvosteltu Helmikuu 3, 2024 by PayHelp

    Bonjour Huteau,

    Voici une video montrant comment rerer le pédalier et le capteur d'un Engine PRO : https://www.youtube.com/watch?v=XhPhdBVuebw

    J'espère que cela vous aidera et n'hésitez pas à nous écrire à tuki@engwe. Net si vous avez besoin d'aide supplémentaire !

    terveisin,
    Équipe d'ssistance Engwe

  4. ENGWE ENGINE PRO - 1.479

    Arvosteltu Helmikuu 3, 2024 by PayHelp

    Bonjour Pietro,

    Merci d'avoir partagé vos commentaires et de nous avoir informés que vous avez bien reçu votre vélo et que vous l'avez adoré. Nous sommes heureux de proposer à nos clients des produits de qualité.

    Cordialement,
    L'équipe de support Engwe

  5. ENGWE ENGINE PRO - 1.479

    Arvosteltu Helmikuu 3, 2024 by PayHelp

    Witaj Jacenty,

    Bardzo dziękujemy za podzielenie się swoją opinią z nami i naprawdę doceniamy Twoje zainteresowanie. Chcielibyśmy zapewnić Cię, że wszystkie niezbędne części są dostępne. Prosimy o kontakt za pośrednictwem e-maila na tuki@engwe. Net, az przyjemnością pomożemy Ci w zorganizowaniu potrzebnej części zamiennych do Twojego roweru. Warto zauważyć, że chociaż nie sprzedajemy części zamiennych bezpośrednio na naszej stronie internetowej, to z pewnością możemy zorganizować ich dostawę dla Ciebie.

    Pozdrowienia,
    Mikrofoni

Osta se jo tänään ja hanki alennettu hinta

Ostamalla suoraan verkkosivustoltamme takaat uusimman version kaikilla päivityksillä!

1.479 Lisää ostoskoriin

1.299 Lisää ostoskoriin

virhe: Oho! Ei varastamista. Ota yhteyttä saadaksesi luvan.
ENGWE Verkkokauppa | Osta EP2 Pro & 750W Engine Pro
Logo
Vertaa kohteita
  • Kaikki yhteensä (0)
Verrata
0
Ostoskärry