ENGWE® Euroopan unionin valtuutettu jakelija. Engwe Kauppa toivottaa sinut tervetulleeksi. ♡

Tomitus

1. Esittely

1.1 Tässä käytännössä määritämme tiedot toimitustavoista, -ajoista ja -maksuista, joita sovelletaan verkkosivustomme kautta tehtyihin tuotteidemme tilauksiin.

Varasto määränpää Toimitusaika ja kustannukset
Eurooppa Itävalta, Bulgaria, Kroatia, Tšekki, Tanska, Viro, Suomi, Ranska, Saksa, Kreikka, Unkari, Irlanti, Italia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Alankomaat, Puola, Portugali (ei Azoreita), Romania, Slovakia, Slovenia, Espanja (Ei Teneriffaa, Ei Las Palmasta) ja Ruotsissa 3-11 päivää
00,00 EUR
Yhdistynyt kuningaskunta Englanti, Skotlanti, Wales ja Pohjois-Irlanti. 3-11 päivää
99,00 EUR
* Seuraa tilaustasi osoitteessa www.17track.net vastaanotetun seurantakoodin kanssa.

1.2 Tämä käytäntö ei luo laillisesti täytäntöönpanokelpoisia oikeuksia ja velvollisuuksia; pikemminkin tavanomainen käytäntömme tuotteiden toimittamisessa on mainittu tässä käytännössä.

2. Toimituskulut

2.1 Tarjoamme ilmainen vakiotoimitus Euroopan unioniin:
Itävalta, Belgia, Bulgaria, Kroatia, Tšekki, Tanska, Viro, Viro, Suomi, Ranska, Saksa, Kreikka, Unkari, Irlanti, Italia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Alankomaat, Puola, Portugali, Romania, Slovakia, Slovenia, Espanja ja Ruotsi . Mitä tulee vakiotoimitustapaan, toimituskulut ovat 00,00 €;

2.1 Tarjoamme vakiotoimituksen Isoon-Britanniaan:
Englanti, Skotlanti, Wales ja Pohjois-Irlanti. Mitä tulee vakiotoimitustapaan, toimituskulut ovat 99,00 €;

2.3 Voimme tarjota vakiotoimituksen muun maailman maihin. Saatuamme sähköpostikyselyn tarkistamme toimitusmahdollisuudet manuaalisesti ja vastaamme arvioidulla toimituspäivämäärällä ja hinnalla.

3. Toimitusaika (menetelmät ja ajanjaksot)

3.1 Menetelmät, joita käytämme tuotteidemme toimittamiseen, ja aikajaksot, joiden kuluessa toimitus yleensä suoritetaan, ovat seuraavat:

(a) jos toimitusosoitteesi on Euroopan unionin mantereella, voit valita tai käyttää vain esivalittua toimitustapaamme, ja tyypillinen toimitusaika tällä menetelmällä on 3-11 arkipäivää, ansaitsemallamme 30 päivän oikeutellamme, ellei toisin selvästi mainita. Olemme sitoutuneet tekemään kaikkemme varmistaaksemme oikea-aikaisen toimituksen.

(b) jos toimitusosoitteesi on Yhdistyneen kuningaskunnan mantereella, voit valita tai käyttää vain esivalittua toimitustapaamme, ja tyypillinen toimitusaika tällä menetelmällä on 3-11 arkipäivää, ansaitsemallamme 30 päivän oikeutellamme, ellei toisin selvästi mainita. Olemme sitoutuneet tekemään kaikkemme varmistaaksemme oikea-aikaisen toimituksen.

(c) jos maasi on EU:n tai Yhdistyneen kuningaskunnan ulkopuolella, tuotteen tyypillistä toimitusaikaa ei tiedetä etukäteen, vaan tukiedustajamme tarjoaa sen sinulle sähköpostitse.

3.2 Jos teet tilauksesi työpäivänä klo 1 GMT/BST mennessä, nämä ajanjaksot alkavat kyseisen päivän työajan päättymisestä; jos teet tilauksesi klo 1 GMT/BST jälkeen työpäivänä tai vapaapäivänä, nämä ajanjaksot alkavat seuraavan työpäivän aukioloajan päättymisestä.

3.3 Tässä osiossa 3 määritellyt toimitusajat ovat vain ohjeellisia, ja vaikka teemme kaikkemme varmistaaksemme, että saat toimituksen ajoissa, emme takaa toimitusta ennen mainitun ajanjakson päättymistä.

3.4 Saatamme suorittaa petostentorjuntatarkastuksia ennen tuotteen lähettämistä, ja nämä tarkastukset voivat viivästyttää toimitustasi. Jos toimitus todennäköisesti viivästyy petostarkastusten vuoksi, ilmoitamme sinulle.

4. Maantieteelliset rajoitukset

4.1 Pystymme yleensä toimittamaan seuraaviin maihin ja alueisiin: useimmat Euroopan unionin maat ja Iso-Britannia. Emme voi tarjota toimitusta Belgiaan ja saarimaihin ja -alueisiin, mukaan lukien; Malta, Kypros, Britannian merentakaiset alueet, Teneriffa, Las Palmas ja Azorit.

3.2 Saatamme ajoittain sopia tuotteiden toimittamisesta muille maille ja alueille.

5. Toimituksen seuranta

5.1 Toimitusseuranta on saatavilla kaikille tuotteidemme tilauksille.

5.2 Seurataksesi toimitustasi syötä tilausnumerosi (joka löytyy tilausvahvistussähköpostistasi) toimituspalveluntarjoajamme verkkosivustolle täällä: https://www.17track.net/. Jos linkki ei toimi verkkovierailusi aikana, suosittelemme vierailemaan https://www.ship24.com/ sen sijaan.

6. Kuitti ja allekirjoitus

6.1 Kaikki toimitukset on vastaanotettava henkilökohtaisesti toimitusosoitteeseen ja allekirjoitettava. Vastaanottajan on oltava läsnä toimituksen aikana.

6.2 Kuljetuspalveluntarjoajamme ilmoittaa sinulle etukäteen allekirjoitusta vaativan toimituksen yrittämisestä.

7. Lisätoimitukset

7.1 Jos ensimmäinen toimitusyritys epäonnistuu, toimituspalvelun tarjoajamme yrittää vielä vähintään yhden yrityksen toimittaa tilauksesi tuotteet.

8. Kokoelma

8.1 Keräysmenettely; Noutoprosessi sisältää pakettisi seuraamisen käyttämällä toimitettua seurantakoodia tilauksen yhteydessä. Nimetty toimituskuriirimme ottaa sinuun yhteyttä muutama tunti ennen sovittua toimituspäivää vahvistaakseen tarkan toimitusajan. Vastaanottajan odotetaan saavan paketin tilauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen. On ei ylimääräisiä kuluja tai vaatimuksia tavaraa vastaanotettaessa.

8.2 Jos tuotteesi jää toimittamatta siitä huolimatta, että kuljetuspalveluntarjoajamme yrittää toimittaa ne vielä vähintään 1 kertaa, toimituspalveluntarjoaja jättää osoitteeseesi kortin, jossa on ohjeet tuotteiden noutoon, mukaan lukien noudon aikaraja.

8.3 Mikäli paketti evätään noudettavaksi ilman ennakkosopimusta yrityksemme kanssa, mikä johtaa tuotteen palauttamiseen varastoomme, palautettavasta summasta vähennetään toimitusmaksu 200,00 EUR

9. Toimitusongelmat

9.1 Jos sinulla on toimituksessa ongelmia, ota meihin yhteyttä 8 päivän kuluessa käyttämällä verkkosivustollamme julkaisemiamme yhteystietoja tai muutoin ilmoitamme sinulle.

9.2 Jos toimituspalveluntarjoajamme ei pysty toimittamaan tuotteitasi ja vika on sinun syytäsi, etkä nouda tuotteitasi toimituspalveluntarjoajaltamme asianmukaisessa määräajassa, voimme sopia tuotteiden uudelleentoimituksen järjestämisestä. ; Pidätämme kuitenkin oikeuden veloittaa sinulta uudelleentoimituksen todelliset kustannukset (vaikka alkuperäinen toimitus olisi ollut ilmainen).

9.3 Alla on ohjeellinen luettelo tilanteista, joissa toimituksen epäonnistuminen on sinun syytäsi:

(a) annoit väärän tai puuttuvan osoitteen/puhelinnumeron toimitusta varten;

(b) annetussa toimitusosoitteessa on virhe;

c) toimitusosoite ei ole kohtuullisesti saatavilla;

d) toimitusosoitetta ei voida saavuttaa turvallisesti;

e) jos henkilökohtaista vastaanottoa ei vaadita, ei ole helppoa ja turvallista tapaa jättää tuotteita toimitusosoitteeseen eikä käytettävissä ole henkilöä, joka vastaanottaisi toimituksen; tai

f) jos vaaditaan henkilökohtainen vastaanotto, toimitusosoitteessa ei ole henkilöä, joka hyväksyisi toimituksen ja antaisi allekirjoituksen.

9.3 Jos haluat palauttaa tuotteen meille mistä tahansa syystä, noudata palautus- ja hyvityskäytäntöämme https://engue.net/refund-returns/

virhe: Oho! Ei varastamista. Ota yhteyttä saadaksesi luvan.
ENGWE Verkkokauppa | Osta EP2 Pro & 750W Engine Pro
Logo
Vertaa kohteita
  • Kaikki yhteensä (0)
Verrata
0
Ostoskärry